eLoket

Het eLoket is het elektronisch loket voor het digitaal afnemen van diensten van de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland. U kunt voor verschillende subsidieregelingen op dit eLoket een aanvraag digitaal indienen.

Om in te kunnen loggen heeft u eHerkenning nodig. Het stappenplan voor de aanschaf van een eHerkenningsmiddel is als volgt:

  • Alleen ondernemers of organisaties die staan ingeschreven bij de Kamer van Koophandel kunnen eHerkenning aanvragen.
  • U betaalt voor de aanschaf en het gebruik van een eHerkenningsmiddel.
  • Voor inloggen op eLoket varieert het vereiste betrouwbaarheidsniveau per subsidieregeling. Over het algemeen kunt u met niveau 2+ nagenoeg alle aanvragen afhandelen.
  • Na ontvangst van uw eHerkenningsmiddel kunt u inloggen op het eLoket en bij diverse andereoverheidsorganisaties. U kunt hetzelfde eHerkenningsmiddel gebruiken

Om eHerkenning aan te vragen hebben wij een aantal gegevens van u nodig. Als wij deze hebben ontvangen krijgt u van ons direct een E-mail bericht om het hele aanvraag traject snel en simpel te doorlopen. Zo heeft u binnen een paar minuten een eHerkenning 2+ middel aangevraagd.

Uw naam (verplicht)

Uw bedrijfsnaam (verplicht)

Uw e-mail (verplicht)

Waar heeft u eHerkenning voor nodig?