Tendernet

Vanaf 27 juni 2015 kunnen gebruikers van Nederlandse ondernemingen alleen nog met eHerkenning inloggen bij TenderNed. Zij kunnen dan niet meer inloggen met een gebruikersnaam en wachtwoord van TenderNed. TenderNed is het marktplein voor aanbestedingen van de overheid.

Zonder eHerkenning hebben gebruikers geen toegang meer tot de gegevens van hun onderneming. En kunnen zij niet deelnemen aan digitale aanbestedingen via TenderNed. Het is daarom belangrijk dat zij tijdig een eHerkenningsmiddel (minimaal EH2) aanvragen bij een erkende leverancier en dit middel vervolgens aan hun gebruikersaccount in TenderNed koppelen.

Om eHerkenning aan te vragen hebben wij een aantal gegevens van u nodig. Als wij deze hebben ontvangen krijgt u van ons direct een E-mail bericht om het hele aanvraag traject snel en simpel te doorlopen. Zo heeft u binnen een paar minuten een eHerkenning 2+ middel aangevraagd.

Uw naam (verplicht)

Uw bedrijfsnaam (verplicht)

Uw e-mail (verplicht)

Waar heeft u eHerkenning voor nodig?